Avocat titular Dinu Maria Cristina
Cabinet de Avocat si Insolventa Dinu Maria Cristina
1. Date privind dosarul: Număr dosar 4298/3/2022 Tribunalul Bucuresti Secția a VII-a Civilă
2. Arhiva/registratura instanței:
Adresa (stradă,număr,localitate,sector,judeţ) Splaiul Independenței, nr. 319L; cladirea B - Sema Parc, sect 6
Număr de telefon 021.408.36.00 programul arhivei/registraturii instanței Zilnic – orele 09:30 - 14:00
3.1. Debitor: DINASTY BOOKS PROEDITURA SI TIPOGRAFIE SRL
Cod de identificare fiscală 25571576 Domiciliul/sediul social: Bucuresti Sectorul 1, Str. BĂICULEŞTI, Nr. 1, Etaj 1, Înregistrată
3.2. Administrator special: -
4. Creditori cunoscuți: TOP PRINT & PUBLISHING SERVICES SRL – IN FALIMENT PRIN LICHIDATOR G&A INSOLV IPURL
5. Administrator judiciar: Cabinet Individual de Insolventa „DINU MARIA CRISTINA” Cod de identificare fiscală 29626739 Domiciliul/sediul social Bucuresti, Sector 3, Bd. Nicolae Grigorescu nr. 59 Bl. PM2 Sc A et. 5 ap. 22
Număr de înscriere în tabloul practicienilor în insolvență 1B 5157 tel. 0751.047.136 E-mail cristina@dinulawyers.ro
6. Subscrisa/Subsemnatul(a): CII DINU MARIA CRISTINA, în calitate de administrator judiciar al debitorului DINASTY BOOKS PROEDITURA SI TIPOGRAFIE SRL, conform sentinţei de deschidere din data de 13.04.2022, pronunţată de Tribunalul Bucuresti secţia a VII a Civilă, în dosarul 4298/3/2022, în temeiul art. 99 alin. (1) şi/sau alin. (2) şi art. 100, alin.(1) şi urm. din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) sau, după caz, art. 72 alin. (6), art. 74 şi art. 67, alin.(2) din acelaşi act normativ
NOTIFICĂ
7. Deschiderea procedurii generale a insolventei (la cererea creditorului) împotriva debitorului DINASTY BOOKS PROEDITURA SI TIPOGRAFIE SRL prin Sentința nr. 1839/2022 din data de 13.04.2022 pronunțată de Tribunalul Bucuresti - Secția a VII-a Civila, în dosarul 4298/3/2022.
7.1. Debitorul DINASTY BOOKS PROEDITURA SI TIPOGRAFIE SRL. are obligația ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosarul cauzei şi sa predea administratorului judiciar documentele prevăzute la art. 67 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței şi de insolvență. In cazul în care debitorul nu va depune actele şi informațiile arătate devin aplicabile dispozițiile art. 82 alin 1 şi 2 şi art. 169 alin 1 lit. d din Legea 85/2014.
7.2. Creditorii debitorului DINASTY BOOKS PROEDITURA SI TIPOGRAFIE SRL trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acestuia prin depunerea cererii de admitere a creanței însoțită de documentele justificative si de dovada platii taxei de timbru si va fi transmisă in două exemplare, după cum urmeaza: (i) Un exemplar in format scriptic se transmite la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București si in format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București (trb-insolventa@just.ro) și (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta indicata in notificare.
7.2.1. Termenul pentru depunerea cererii de admitere a creanţei
Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului este 30.05.2022.
În temeiul art. 114 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței şi de insolvență, nedepunerea cererii de admitere a creanței până la termenul menționat atrage decăderea din drepturi privind creanța/creanțele pe care le dețineți împotriva debitorului.
7.2.2. Alte termene stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii :
Termenul limită pentru verificarea creanțelor, întocmirea, afișarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanțelor este 20.06.2022.
Termenul limită pentru introducerea eventualelor contestații la tabelul preliminar 7 zile de la data publicării în BPI a tabelului preliminar.
Termenul pentru întocmirea şi afișarea tabelului definitiv al creanțelor este 15.07.2022. Termenul pentru continuarea procedurii: 07.09.2022, ora 10:00
8. Adunarea creditorilor:
Se notifică faptul că prima Adunare a creditorilor va avea loc la sediul administratorului judiciar din Bucuresti, Bld. Nicolae Grigorescu nr. 59 Bl. PM2 sc A et 5 ap 22, Data 27.06.2022 Ora 11:00,
având ca ordine de zi :
prezentarea situației debitorului;
desemnarea Comitetului creditorilor format din 3-5 membrii;
confirmarea/ înlocuirea administratorului judiciar provizoriu;
stabilirea/aprobarea onorariului administratorului judiciar – onorariul propus este de 2.000 de lei lunar + 5% din sumele recuperate/încasate / obținute din vânzarea bunurilor;
alte mențiuni.
Creditorii pot fi reprezentați în cadrul adunării prin împuterniciți, cu procura speciala şi legalizata sau, în cazul creditorilor bugetari şi a celorlalte persoane juridice, cu delegație semnata de conducătorul unității. Creditorii pot comunica punctul de vedere administratorului judiciar prin corespondenta (posta, email,la datele mai sus menţionate), pana la data de 27.06.2022 ora 11:00. La votul exprimat creditorii vor avea în vedere ca nicio categorie de creanţe nu este defavorizata.
9. Comitetul creditorilor:-
10. Deschiderea procedurii insolvenței se notifică Oficiului registrului comerțului de pe lângă Tribunalul Bucuresti pentru efectuarea mențiunii.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal, „Cererea de înscriere a creanţei în tabelul preliminar” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin (1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Cererea de înscriere a creanţei în tabelul preliminar va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate.
Un exemplar al cererii de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc va fi transmis prin poştă pe adresa administratorului judiciar, cu menţiunea că poate fi comunicat în mod direct acestuia, prin poştă/curier rapid la sediul din Bucureşti, sector 3, Bd. Nicolae Grigorescu nr. 59 bl. PM2 sc. A et. 5 ap 22.
Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului.
Cererea va fi însoţită de dovada plăţii taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei
Restricţii pentru creditori:
De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).
11. Semnătura:
CII DINU MARIA CRISTINA
prin
Dinu Maria Cristina
Semnătura (şi ştampila):
Copyright @ 2010-2023 Dinulawyers - Cabinet de Avocat si Insolventa | All rights reserved | Legal Notices | Privacy Policy | Cookies Policy